tiistai 16. heinäkuuta 2013

Arvonta suoritettu

Jihuu. Taas pääsee koneellakin nettiin. Josko tämä bloggailukin saisi taas uutta vauhtia kun laitteet toimii. Tämä lomailu ainakin on hurjaa touhua. Onneksi lomaa on tähän väliin vain viikko. Eilinen päivä meni kuin siivillä. Koko ajan oli jotain touhua. Ja riittää sitä tällekin päivää. Mutta arvonta ehdittiin silti suorittaa eilen. Kopioin kaikki arvonta-kirjoituksen kommentit wordiin ja monistin kahdella ja kolmella arvalla osallistuineiden tekstit. Tulostin ja leikkasin. Ja sitten päästiin lasten lempiosuuteen, sekoittamiseen. Hetken piti paperilappuja keräillä ja varmistaa, että kaikkien arvat ovat mukana. Voittoarpa nostettiin nätisti apteekin paperipussista. Ja voittaja on:


Neili

Minun tyttösestäni ei kuitenkaan tullut Sofi vaan Lulu. Lulua ehdotti JohannaMarjut. 
Jotenkin tuo äiteen muistelo siitä, että minun "lapsillani" tapasi olla kaksiosaiset nimet, jäi kaihertamaan. Joten voi olla, että Lulu saa vielä nimelleen jatkoa. Oikeilla lapsillani on ihan tavalliset yksiosaiset nimet, emmekä missään nimessä miehen kanssa halunneet mitään viivaliisaa. Mutta lapsuudessa minun "lapsillani" oli kyllä vähintään joku etuliite nimessä. Taidankin skannata teille yhden kuvan, niin näette, ettei tämä Lulu ole ihan ensimmäinen nukkeni.

Ja sitten se mystinen palkinto. Tässä se nyt on.


Kaksi tiskirättiä Novita Bambusta, pikkuinen kukkaro ja lakumagneetit. Tiskirättien ohjeet löytyvät netistä ja ovat mielestäni kaikista ihanimmat tiskirätit mitä olen nähnyt. Olen tehnyt samoilla ohjeilla itsellenikin rätit. Poika ja Tyttö. Olen tarkoituksella yrittänyt tehdä niin löysää kuin osaan, että noille tiskiräteille tulisi edes vähän kokoa. Eivät ne kovin isoja ole, eikä tuo käsialakaan mitään liian löysää ole.
Kukkaro ja magneetit ovat Arkkikaupasta. Olen jo aiemmin tuskaillut, että miten monta kukkaroa ihminen voi itselleen ostaa. Nyt olen siirtynyt siihen, että ostan näitä namusia muille. Suloisen pieniä magneetteja en vain voinut jättää sinne. Lapsetkin saivat omansa kun käytiin myyntipaikalla.

Kun paikallinen lankakauppa lopetti, ostin alesta kerroslaskurin itselleni. Se onkin tullut tarpeeseen. Jo Lulua tehdessä se oli kätevä, mutta noiden rättien kanssa ihan ehdoton. Bambu-lankojakin oli näemmä tullut hamstrattua. Ja eilen kävin Anttilassa enkä päässyt tarjous bambujen ohi tyhjin käsin. Aika toivotonta.

Neili ja JohannaMarjut laittakaahan osoitetiedot tulemaan sähköpostilla tmk.tuominen @ gmail.com niin laitetaan palkinnot tulemaan. Neilille siis luvassa tuo yllä näkyvä kasa ja JohannaMarjut saa yllätyspalkinnon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti