lauantai 2. maaliskuuta 2013

Vihdoinkin maaliskuu

Tässä näitä nyt olisi. Ensimmäisiä muistikirjan sivuja. Tulee niin kouluajat mieleen. Kaikki vihkojen kannet oli piirretty täyteen ja kirjoiteltu biisien sanoja. Jo ylä asteella mukanani kulki yksi vihko, johon piirtelin omiani. Lukiossa meillä oli kaveriporukan yhteinen "kirjevihko", johon piirreltiin ja kirjoiteltiin pääasiassa tunneilla.
1.3. aiheena oli etusivu tälle muistikirjamaaliskuulle. Olen käyttänyt sivuun mm. aitoja käsilaukusta löytyneitä muistilappuja ja samanlaisia suherruksia, joita piirtelen kun puhun puhelimeen.
2.3. Aiheena oli itsensä esittely. Se on vaikeaa. Kun on niin monta "roolia". Tässä omituinen kokoelma siitä, mitä kaikkea minä edustan.
Odotan jännityksellä huomista ja teidän kommentteja näihin muistikirjan sivuihin.
Muutakin olen saanut tehtyä, mutta en vielä laitettua tänne. Ehkä sitten huomenna.

3 kommenttia:

  1. Muistikirjamaaliskuun ansiosta täällä kurkkimassa. Kiva nähdä muiden tuotoksia. Yllätyin, kun osasin lukea tuon kreikankielisen tekstin. Joskus kauan sitten olin siellävaihdossa, jotain on näköjään jäänyt muistiin..

    VastaaPoista
  2. Minä "opiskelen" kreikkaa kansalaisopistossa. Meillä oli koulussa kreikkalainen vaihto-opiskelija, jonka kanssa ystävystyin. Harmi kun tämä nykyinen tilanne on mitä on, muuten olisin varmaan löytänyt itseni oleskelemasta pidempäänkin Kreikasta.

    VastaaPoista
  3. Anonyymi18:32

    Kreikasta ei ymmärrä mitään, mutta kiva seurata Muistikirja maaliskuu -projektiasi=) SNY

    VastaaPoista