lauantai 13. huhtikuuta 2013

Käykää äänestämässä!

Voi kääk. Tuolta Käsityö elämässä lyhytelokuvakilpailusta on aina silloin tällöin tullut jotain sähköpostia, josta kuitenkaan ei mitään erityistä ole ilmennyt. Viimeisimmässä postissa oli joku päivämäärä, jonka jälkeen äänestettävät videot on nähtävissä siellä sivuilla. Ja voi kääk kääk, nyt kun muistin käydä siellä, niin siellähän oli myös mun "elokuva". Toistaiseksi sillä oli vähiten ääniä (25 ja parhailla yli tuhat). En kyllä mitään voittoa lähtenyt sillä tavoittelemaankaan. Mutta olihan sitä kiva tehdä. Loppukuusta pitäisi tulla vielä sähköpostiin tuomariston kommentit. Pelottavaa. Saa sitä videota käydä katsomassa ja äänestämässä jos haluaa. Kilpailuvideot löytyy täältä.

2 kommenttia:

  1. Kävin katsomassa videot. Oliko se suklaamuna-video se sinun?
    Jos se on se, en ymmärtänyt videon jujua. Koko videon tarkoitus/idea jäi hämäräksi minulle. Tekstithän on kai saksaksi ja sitä kieltä en ymmärrä.

    Uskon, että kielen vaihtaminen suomeksi tai englanniksi, olisi selkeyttänyt videota. Moni on varmaan luovuttanut katsomisen jo heti alussa. :(
    Lopussa oleva tipunen on kuitenkin söötti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minun videoni ei ollut se suklaamunavideo. Itsekin vähän ihmettelin sitä. Minun videoni on toisen rivin ensimmäisenä. Olen sen täällä blogissakin julkaissut, silloin kun sain sen valmiiksi ja lähetin kilpailuun.

      Poista