torstai 17. toukokuuta 2012

Uusi alku

Selailin tuossa yhtenä iltana askartelublogeja ja tuli sellainen olo että mitäs jos sitä itsekin rupeais taas julkaisemaan jotain. Edellinen julkaisu vanhassa blogissa näkyi olevan ajalta ennen kuopuksen syntymää. Ja muistelisin etten sitä blogia kovinkaan paljoa muokkaillut. Nyt yritin tehdä tästä vähän persoonallisemman. Löysin kivan taustankin aiheeseen liittyen. Sillä mun virkkailut on tähän mennessä olleet amigurumeita. Kaikenlaisia pieniä kivoja hahmoja.

Opettelin alkuvuodesta virkkaamaan Viivin virkkausnetin avulla. Ensin poljin jalkaa ja tuskastuin kun en vaan tajunnut. Sitten päätin etten anna periksi yhtä helpolla kun omat lapseni. Tajusin viimein mitä olen aina tehnyt väärin yrittäessäni virkata. Olen luullut piilosilmukkaa kiinteäksi silmukaksi. Nyt yritin tehdä kirjastosta lainassa olleen kirjan ohjeen avulla taikaympyrää eikä siitä tullut mitään. Kunnes tajusin sen. Ja sitten aloin tajuta koko virkkauksen idean! Muodot ovat vieläkin hakusessa. Peruspallot menee jo ilman ohjetta ja vähän osaan varioida, mutta myös purkaminen on tullut tutuksi.

Tervetuloa seuraamaan minkälaisia kavereita sinisessä nojatuolissa oikein syntyy tulevaisuudessa.

2 kommenttia:

  1. Hehei!!! Blogin pitäminen on kyllä mukavaa puuhaa, joskin arki vie joskus mennessään ja blogiin tulee väkisinkin pitkähköjä taukoja! Mutta kun ei liian pipo kireällä hommaa tee niin mukavaa hommaa! Mä nautin kovasti muiden töiden valmistumista ja ideoiden imemistä! Käyppä vilkaisemassa omaa blogiani, josko tunnistat..? ;)

    VastaaPoista
  2. Joo oon mä tuon peiton nähnyt ihan livenäkin. :)

    VastaaPoista