tiistai 5. kesäkuuta 2012

Uudet puuhat

Kävin tänään askartelukaupassa ostamassa turvasilmiä amiguruille. Turvasilmät sinällään ovat minulle ihan uusi juttu, mutta päätin kokeilla. Ihanien kortti- ja askartelublogien innoittamana olen jo jonkin aikaa haaveillut leimailusta ja muusta askartelusta. Tänään rohkaistuin kysymään leimaamisesta ja ostamaan ensimmäiset leimani. Akvarellipuuvärit minulla onkin, vaikka ne ovatkin jonkin aikaa jo toimettomana maanneet askartelulaatikossa, enkä ole oikein koskaan osannut niitä käyttää.
Ihan ensimmäisenä iskin silmäni tähän neulovaan tyttöön. Minä. 

Ihka-eka leimani. Värit vähän levisi kun kostutin tätä. Mutta harjoitus tekee varmaan mestarin tässäkin.
Ostin myös setin jossa oli keijukaisia, perhosia ja pikkuisia pupuja. Harmikseni tuo ikivanha akvareillipaperi kupruilee kuitenkin kun sitä kostuttaa. Täytyy ehkä vielä palata paperinostoon. Vaikka parempi olisi nyt hetki pysyä poissa askartelukaupoista, ettei tarvi syödä näitä leimoja.

Keijukainen valmiina.

Keijukainen väritettynä.

Puput väritettynä

Puput valmiina




Jaahas, mitäs varten tämä taas tuli väärinpäin vaikka nyt on otettu vaakakuva? Aina ei voi ymmärtää. Jos ensimmäisessä kuvassa olin minä, niin kukahan tässä sitten on? Asianosainen tunnistaa itsensä ainakin sohvan väristä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti